0

evin içinde olan oldu

hikayelerin nerdeyse hepsini okudum..biçoğu saçma sapan olsada çoğu
olmuş yaşanmış olabilir tabiki..uzatmaan hikayeme geçmek istiyorum..
benim adım nihan yaşım 19 üniversite 1 deyim .malesef bakire değilim 3
sene kadar önce ilk aşkım dediğim ama dünyanın en iğrenç insanı olan bi
adama vermiştim : ( konyada yaşıorum..benim bide abim var 25 yaşında .. 3
sene önce evlendi ama eşi 2 sene önce yiğenimi doğururken vefat etti..
abimde kızıyla beraber bizde yaşıyo.. Abimle ilişkimiz hep normal abi
kardeş ilişkisi gibiydi..ama bu son 1 sene zarfında bana uzaklaşmıştı
konuşurken yüüzüme bile bakmıyordu ..anneme aabim benden uzaklaştı anne
artık dediğimde annem ‘ee kızım artık kocaman bi kız oldun oda mesafe
koyuyor doğal olarak ‘dedi .. bi tuhaf olmuştum abim benim büyüdüğümü
farketmişti demekki.. içimden kötü bişey geçirmedim ama ..fakat abim
eski abim değildi.. eşinide kaybettikten sonra bi tuhaflaşmıştı. annemle
babam memur oldukları için ayda 2 kere nöbetleri olur . evde olmazlar o
geceler..bende yeğenimle ilgilenirim ders fln çalışırım abim gelince
gece yemek hazırlarım yer yatar falan ama son 6 7 aydır abim annemlerin o
evde olmadığı geceler eve rus orospulr getiriyo ..geçen gün uyuyorum
saat 2 ye gelio kapı açıldı yeğenim uyanacak die abime söylenicektim
kalktımki bide ne göreyim saalonun ortasında abim gene bi orospu
getirmiş sikini yalatıyo.. çok utanmıştım ve kızarmıştım beni görünce
bağırdı bana ‘nihan odana defol,defolllllllllllll ‘diye ‘yi be aman ne
yapıyosan yap pislik ‘ddim ve odaya gittim.. ama içim okdr tuhaf olduki
anltamam size…abimin kocaman kafası mantar gibi bi siki vardı ..bunu
düşnüüp sırılsıklam oldum sonrada kendime çok kızdım öz abinle bu
düşünülürmü şeytanlaşma diye.. yatağa uzandım ..sesleri geliyodu ..krı
rusca inliyo mırıldanıyo falan abimde hayvan gibiydi snrm ..sat gece 2
den sabah 5 e kdr falan durmadn sikiştiler .. gelde uyu uyuyabilirsen !
okdr azdımki 3 saat içind 6 kere falan mast yaptım..takma vbrtr ü
soktumm ..çünkü 3 senedir bi erkle yatmadım hiç hep mast yaptım .. laf
söz olur duyulur die fln ..
neyse sabah oldu annemler falan gelmiş saat 11 gibi annem kahvaltıya
uyandırdı beni ..kalktığımda rus kaltak çoktn gitmişti abim hiçbişey
olmamış gibi khvaltı masasındaydı..annemlere sölemdim bişey..öle bi
bkıoduki dövecek gibiydi.. tabi suratımı astım ..sonra nnemler uyuduular
nöbetten geldikleri için .abim
salonda geldi yanıma ve bak sakınyanlış anlama beni erkeğim ben ve bzı
ihtiyaçlrım vr onları gidermek zorundayım ..dedi..’banane ya naparsan
yap elin orospularının yanında bana bağırıyosun ama ‘fln dedim..geldi
sarıldı ..okşadı sçımı falan aldı gönlümü..ama karşı konulmaz bi şekilde
aklım gece gördüğüm sikindydi..ama kızıyodumda kendime abin o senin
diye.. ama abimde yakışıklı bi adamdı her kız dönüp bakar ona
yolda..neyse böle derken derken
nisan ayının ortalarında annemler yine evde yoklar 2 gece ..abim iş
çıkışında gene gelmedi eve ..gece yine beklediğim gibi kapı açıldı abim
yine aynı orospuyla gelmiş..bu sefer temkinliydi.. odasına gittiler orda
yalatıyodur mutlaka .. abim zlil zurna sarhoş ama .. kapısına vurdum
‘ya sessiz olun beee ebruyu uyandırıcaksınız ‘ dedim ..baktım hala
bağırıyolar tınladıkları yok ..kapıya bi tekme attım ‘naparsn yap abi !’
dedim..odama gittim ama nasıl sikişiyolar varya sinirlendim ..hem
ağlıyorum sinirden hemde uzandım yatağa altımdakileri çıkardım ..aldım
vbrt rü elime kızgınlık ve azgınlıklı santim santim soktum sikiliyomuş
gibi gidip geliyorum ..onların seside çıldırtıyo beni ..tabi bide abimin
sikini hyl ettim ister istemez.. sonra sesler kesildi.. ma ben tabi dvm
ediodum kendimi sikmeye..sonra pat die kapı açıldı bi anda abim
karşımda ‘niye vurdun kapıya nediyosun söle diye içeri bi girdi..tamda
boşldım boşalıcam şok oldum ama duramıyorumki tam zevke geldim boşaldım
boşalıcam ve boşaldım 2 dk içinde.. abim şok olmuş bi vaziyette kapıyı
kpayıp donuk bi şekilde gitti. çook utandım:S bakire olmadığımı
anlamıştı..o gece utancımdan odadan çıkamadım..sabaha dek uyuya kalmışım
..sonra annem aradı geç geleceklerini söledi.. bende fırsat bu fırsat
ddm odadmdan çıkmıcktım..yeğenime baktım uuyodu bende yatağıma geri
yattım tam ..patt odanın kapısı açıldı ..abim ‘kalk lan kaaaaaalk ‘ dedi

ya dedim neoluyo abi..’kalk açıkla bana kiminle sikiştin kime verdin lan
söyle diye’ağlamaya başladım tabi..abi dur dinle falan diorum ama abim
gözü dönmüş gibiydi ya..
3 5 tokat attı saçımı çekti dövdü yani brz söyleenip duruyodu kimin
ltına yattın neyaptın sen diye..en sonunda halim kalmadı artık yığıldım
yere ağlamaya başladım..oturdu karşıma bi sigara yaktı ..derken kapı
çaldı ‘kalk toparlan annemlere bişey hissettirme kırrarım kafanı senin
‘dedi ..hemen gittim elimi yüzümü yıkadım odama geçtim annemlere
uyuduğumu slemiş..tüm gün çıkmadım odamdan..kızmıştım abime ama hakta
vrriyodum..ama kafama koymuştum onunl sikişcektim..azdırmak için 1 ay
herşeyi yaptım sürtündüm gözlerinn içine baktım ..okşdım sarıldım öptüm
bunda tık yok..bana dioki ‘sen iice saçmalamaya başladın ‘redeetti hep
beni..bende ok bşlarının altına yatıp adımızımı ççıkarayım peki dedim ..
tam 28 mayıs gecesiydi..yatıorum ben annemler fln herkes uyudu ..odmın
kapısı açıldı ..işte beklediğim an..abim geldi ve bi poşet verdi bunları
giy 10 dk snra gliorum dedi.. poşeti açtığımda gözlerime
inanamdım..deri kilot südyen ve deri kırbaç şeklinde askılr
vardı..giydim..saçlarımıda açtım..oku sürdüm harikaydım..
yavaşca girdi odaya annemler duymdan kapıyı kitledi..başladık öpüşmeye
..öpüşürken göğüslerimi sıkıyor ..’bundan sonra ben erkeğinim sende
kadınımsın,başkalrıyla olmak yok güzel kardeşim abisinin güzeli’ deyip
bi yumuldu ..ses çıkarmmak için çok çabaldık ..25 dk faln ammı manyak
gibi yaladı ..’ohh abicimm bitanem ‘dedikce hayvanlaştı ..meme uçlarımı
emdi emdi ısırdı ..3 yıldır sike hasret kalan amıma dyadı bi
ittirdi…’ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh’dedik ikimizde ..’sik beni«a bicim sik
bitanem ‘dedikce köklüyordu..bağıramıyorduk ama yakaalanma korkusuyla
daha zevkli oluyor haff inilti ve hırıltılrla beceriyordu beni..’ohh çok
dar ohh yavrum abicim ‘falan diodu ..15 dk sonra sarsılrak
boşadldık..yavaşc dolmattı beni yatakta ..’götündend siktirdinmi abicim
‘dedi ‘evet abi ya ama ‘dedim ‘tmm sus açıklamaya yapma bana
sinirleniyorum’dedi..ok dedim..kremledi tükürükledi zar zor lop diye
girdi götüme..15 dk hırıltılrla gidip geldi v ‘ohhhhhhhhhhhhhhhh
aşkımmmm’diye boşaldı götüme.. yığıldı üstüme ölece yatık 10 dk kdr..
sonra toparlandık brz daha durduktan snra odasına gitti. saabah hiçbişey
olmamış gibi kahvaltıya kalktık..şimdi 3 5 gündür hergün fırst buldukca
sikişiyoruz..bazen annemler salondayken bile sakso çekiyorum abime oda
götüme dyıyo ..abimi seviyorummmmmmmmm.. henüz 5 gündür başladık ama
devam ettikce yazıcam ..editörler yayılarsanız sevinririm

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir